SSD disk

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 16 09:34:00 CET 2017

Tak  podobně reakce už jsem zazil, když se sata objevilo. A že přechod od
pata k sata nemá smysl, že to není poznat atd...

Zdůrazňují, že jsem měl na mysli M.2 ale ne s rozhraním sata! Jedná se o
M.2 s rozhraním NVME a rychlosti az 32GB/s. Já mám obyceny SanDisk a oproti
sata disku čtu zhruba 3x rychleji. Okolo 1,6GB/s. Přičemž cena toho M.2
disku je cca o 20 procent větší, než ssd SATA. Souhlas, že M.2 není ještě
"všude" a může vzniknout problém s prelejvanim dat,ale primárně se počítá s
použitím jako systémový disk.
Tady je jeden s grafu porovnání sata a NVME :
https://www.cnews.cz/wp-content/uploads/2017/08/graf11.png

Jsou ty rozdíly zanedbatelné?