Re: nabíječka LIpol Parkside PABS18-Li B2-2

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Listopad 15 12:38:04 CET 2017

Trochu k tématu... dnes jsem narazil na tohle:
https://www.thingiverse.com/thing:1270617
Je tam plno různých jiných adaptérů. Tak třeba se to bude někomu hodit
nebo minimálně vědět, že je možnost nějakou baterii trochu přiohnout.

MG