Elektromobily, a vyzera to realne

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Listopad 13 13:06:21 CET 2017

Se vždy směji, jak všichni v česku řeší kolik jim to žere, my máme jen
jedno auto, jezdí s ním tedy žena - vozí děti, dlouhodobý průměr je 12l
benzínu, většnou jen krátké trasy několik km.
Jenomže my projezdíme obvykle cca 1200Kč měsíčně :-) Já jezdím do práce MHD
a žena autem školka a nákupy. Na delší trasy má to auto průměr cca 8-10l na
100km.
Ano chováme se možná neekologicky, ale prioritou byl bezpečný kombík s
náhonem všech kol a to, že žere je nepodstatné a i kdyby jsme ho kvůli
spotřebě vyměnili za nové auto (což nehrozí), tak by se nám rozdíl cen v
životě nevrátil.

Karel