Re: OT Houby (Zaokrouhlování)

AZE aze na seznam.cz
Neděle Listopad 12 16:33:45 CET 2017

Nedávno jsem se při čekání s jedním myslivcem dověděl, že používá 4"
revolver .357 Magnum. Pistole v této ráži asi nejsou běžné a .45 ACP asi
není to pravé ořechové, nehledě na vyšší spolehlivost revolverů.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Lukesh
Sent: Sunday, November 12, 2017 2:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Houby (Zaokrouhlování)

Mluví z vás neznalost. Prase je jak terminátor, není snadné ho trefit tak,
že zůstane ležet na místě.

Prase sice trefíte, ale pokud se zrovna neobrátí proti vám, tak zdrhá docela
vysokou rychlostí několik kiláků. A hledej, šmudlo.

Ne každý má zrovna s sebou náboje a flintu, která skolí to prase jedinou
ranou, zelenou (červenou) a modrou baterku na dohledání když se netrefí
ideálně. Krev se hledá modrou, je černočerná na tom mlhavém modrém pozadí.
Takže pokud ho někdo trefil v KN, tak je jasné, že ho nenašel.

Z pistolí, scholných skolit divočáka na krátkou vzdálenost to je to jenom
Tokarev a to ještě musíte umět mířit na letící objekt k vám a mít nastříleno
(protože Tokarev - to je jak řídit veterána). Ohne sranda, přátelé.
Samozřejmě existují i další pistole, které by to uměly, ale ty byste asi
nechtěli nosit. Na Glocka rovnou zapomeňte, ten to nedá. Jsou zbraně různé
na ukazování a na praxi.