Re: OT Houby (Zaokrouhlování)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Listopad 12 15:35:13 CET 2017

Ano, zvyky zdejších myslivců opravdu neznám a obávám se, že bych je
stejně nepochopil. Co jsem s nimi měl kdy řeč, tak mi připadali jako by
vypadli z filmu Slavnosti sněženek, o chcíplou lišku se dohadovali 2
měsíce se sdružením sousední vsi, přejel jí vlak a trať tvoří hranici
jejich revírů. Ze slov toho ožralého policajta v hospodě jsem ale nějak
vyvodil, že myslivci opravdu ty postřelené kusy nechávají ležet. Ale jak
už jsem psal, ten člověk už nebyl moc při smyslech a nevraživost vůči
myslivcům nijak neskrýval.

Mrazík