Re: OT Houby (Zaokrouhlování)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Listopad 11 21:41:18 CET 2017

My jsme taky nešli na houby, jen prostě v září je jich i u cesty vidět
daleko víc. Chodit do lesa začíná být trochu nebezpečné, tak nějak
nevěřím, že ti myslivci jsou skutečně všichni střízliví. To prase
střelili do břicha, takže asi daleko utéct nemohlo. A stejně ho
nedohledali i když leželo na cestě.
Nahlásili jsme nález místnímu policajtovi v hospodě, ale ten nějak nemá
rád myslivce a pak nebylo docela jasné, jestli v tu dobu ještě vnímal,
co mu říkáme. Bylo to až ve 4 odpoledne, to s ním zpravidla končí
jakákoli diskuse, vypravoval cosi o mimozemšťanech u jedné chaty. A když
takhle vypadá policajt, tak jak pak vypadají ti myslivci ...

Mrazík