Re: OT Houby (Zaokrouhlování)

Sobota Listopad 11 20:59:34 CET 2017

Dne 11. listopadu 2017 19:53 Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz> napsal(a):
> V lese už moc hub není, našli jsme jen pár bedel a jedno zastřelené prase.
>
> Mrazík

Houby už nejsou? Minulý víkend jsme jich pár našli, ale to jsme nijak
zvlášť nehledali. Jednoho výstavního hřiba jsem vylovil z mechu.
Dneska jsem našel dvě bedly a jednoho hřiba modráka, ale opět, nijak
zvlášť jsme nehledali, jen jsme se šli projít a do lesa jsme ani
pořádně nezašli. Zato tam bylo jmelí, po nedávné vichřici se to válelo
po zemi. (Válely se tam po zemi i nějaké stromy.)

P.K.