Re: OT: Powerbatt - prosba o konzultaci chemického charakteru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Listopad 11 11:11:59 CET 2017

Tak jeste jsem baterie nedolil kyselinou, ale zkusil jsem je nabit
tvrdym nabijecem, ktery do nich nacpe 40A a vypada to, ze to zrejme
nejak zformovalo elektrody.

Napeti se drzi naprazdno cca 12.4V a vcera jsem jednu zkusil vybit a pri
proudu 1A jsem z ni vybil uz 20Ah (a stale vybijim) - to je docela dobre
na to, ze to byla naprosto nepouzitelna baterie.

RV