Re: OT: Powerbatt - prosba o konzultaci chemického charakteru

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Listopad 3 13:56:54 CET 2017

Zdravim,

tak jen report jak jsou na tom ty dve baterky co jsem jim dal H2O2 kuru.
Jak jsem psal uz predtim, tak obe mely pred aplikaci kolem 6-7V a nesly
nabit (proste po nabijeni okamzite spadly zpatky).

Ted jsem je cca po tydnu meril a maji jedna 11.7V a druha 11.8V. Prisuzuji
to tomu, ze peroxid nejak zreagoval i s elektrolytem a momentalne je
hustota jen cca 1.1g/ml. Ony ty baterie jsou specialni longlife provedeni
se snizenou hustotou elektrolytu takze to rozhodne nespadlo o tolik jak to
vypada.
Elektrody jsou jednoznacne na pohled lepsi - maji opet rudohnedou barvu
misto toho bileho povlaku.

Jelikoz nechci baterie vylejvat cele tak jen odsaji vrsek a doleju to
koncentrovanou H2SO4 a uvidim jak se to bude jevit dal. Zatim to ale vypada
docela dobre.

RV