tlaciaren pre motivy dps

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Listopad 7 13:18:21 CET 2017

Ja pouzivam na nafetovanie motivu stvorcovu misku cca 1cm vysoku
motiv je tak 1cm nad acetonom a staci cca 5 minut.
(len taka optimalizacia, ale v sucte to pomoze skratit  dobu vyroby
hlavne v pripade nepodarenych pokusov :) )

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Blaha
Sent: Tuesday, November 07, 2017 1:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: tlaciaren pre motivy dps

Jak píše na OK1UGA

1.     Existují i další způsoby jak zvýšit kontrast filmu. Někdo vytiskne filmy dva a slepí je přesně na sebe a tak zdvojnásobí kontrast. Další lidé tisknou na běžný pauzák a film na cca 2 hodiny vystaví v uzavřeném prostoru působení acetonových par (zavřete do krabice s hadrem namočeném v acetonu). Toner prý páry částečně naleptají a on se sleje v jednolitou černou vrstvu. Já tyto způsoby nezkoušel, trik s fixou mi vyhovuje.

Tak tento postup přesně používám, originál HP toner na LJ1150 a tiskmnu na pauzák, kterej potom nechám vytvrdit v acetonových výparech a stačí to cca 30 minut
nechat v tom acetonovym smradu a výsledek vynikající

s pozdravem Martin