tlaciaren pre motivy dps

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Úterý Listopad 7 13:01:23 CET 2017

Jak píše na OK1UGA

 1. Existují i další způsoby jak zvýšit kontrast filmu. Někdo vytiskne
    filmy dva a slepí je přesně na sebe a tak zdvojnásobí kontrast.
    Další lidé tisknou na běžný pauzák a film na cca 2 hodiny vystaví v
    uzavřeném prostoru působení acetonových par (zavřete do krabice s
    hadrem namočeném v acetonu). Toner prý páry částečně naleptají a on
    se sleje v jednolitou černou vrstvu. Já tyto způsoby nezkoušel, trik
    s fixou mi vyhovuje.

Tak tento postup přesně používám, originál HP toner na LJ1150 a tiskmnu
na pauzák, kterej potom nechám vytvrdit v acetonových výparech a stačí
to cca 30 minut
nechat v tom acetonovym smradu a výsledek vynikající

s pozdravem Martin