baterie HE3DA // stavba HS
Petr Labaj
labaj na volny.cz
Neděle Listopad 5 18:03:00 CET 2017
Jasně, klidně to může dopadnou naopak, že nepredikovatelný odběr bude
dražší. Ale myslím, že odběr v režimu chytré sítě bude určitě výhodnější
než chaotický a nekontrolovatelný odběr.
PL
*********************
Dne 5.11.2017 v 17:55 balu napsal(a):
> on ani ten vyhodny tarif uz nebude existovat. Vyhodny tarif (=lacny)
> teraz existuje aby stimuloval zakaznikov odoberat energiu ked je
> prebytok (primarne v noci). Ked sa rozvinie elektromobilita a kazdy
> bude v noci nabijat auta tak nebude dovod stimulovat zakaznikov k
> spotrebe, skor to bude drahsie koli nedostatku. Navyse ak raz budu
> vsetky chytre siete fungovat tak ako maju tak bude odber v sieti stale
> viac menej konstantny, aspon si myslim ze k tomu to cele smeruje.
>
> nech je akokolvek, terno to urcite nebude. Vyvoj nejde smerom aby
> zakaznik platil menej, ale aby stat a velke firmy zarabali viacej.
> Takze sposob ako to bude nevyhodne si urcite najdu :-)
>
> b.
>
>
>
> On 05/11/2017 17:51, Jaroslav Buchta wrote:
>> Nezapomente taky, ze by ta baterie musela vydrzet vic, nez obvyklych
>> par set, max. par tisic cyklu jako ty dnesni. Asi by kazdy
>> neinvestoval balik kazdych par let. Nebo by musela stat par euro, ale
>> to se mi nezda ;-)
>> Dne 05.11.2017 v 17:45 Petr Labaj napsal(a):
>>> Pokud by to skutečně fungovalo, tak by to nebyl žádný velký problém.
>>> Měl byste domácí baterii, která by se trvale dobíjela v době výhodného
>>> tarifu nějakým normálním proudem.
>>> A na tu by pak jednak jela Vaše domácnost, a taky by sloužila jako
>>> zdroj pro rychlonabíjení auta.
>>> Navíc by to fungovalo jak součást proklamované chytré sítě, která by
>>> dokázala velmi přesně balancovat zátěž.
>>>
>>> Pokud by skutečně někdo vymyslel nějakou dobrou baterku, tak všechno
>>> ostatní už je brnkačka (včetně výroby té potřebné elektřiny).
Další informace o konferenci Hw-list