baterie HE3DA // stavba HS

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 5 18:03:00 CET 2017


Jasně, klidně to může dopadnou naopak, že nepredikovatelný odběr bude
dražší. Ale myslím, že odběr v režimu chytré sítě bude určitě výhodnější
než chaotický a nekontrolovatelný odběr.

PL

*********************

Dne 5.11.2017 v 17:55 balu napsal(a):
> on ani ten vyhodny tarif uz nebude existovat. Vyhodny tarif (=lacny) 
> teraz existuje aby stimuloval zakaznikov odoberat energiu ked je 
> prebytok (primarne v noci). Ked sa rozvinie elektromobilita a kazdy 
> bude v noci nabijat auta tak nebude dovod stimulovat zakaznikov k 
> spotrebe, skor to bude drahsie koli nedostatku. Navyse ak raz budu 
> vsetky chytre siete fungovat tak ako maju tak bude odber v sieti stale 
> viac menej konstantny, aspon si myslim ze k tomu to cele smeruje.
>
> nech je akokolvek, terno to urcite nebude. Vyvoj nejde smerom aby 
> zakaznik platil menej, ale aby stat a velke firmy zarabali viacej. 
> Takze sposob ako to bude nevyhodne si urcite najdu :-)
>
> b.
>
>
>
> On 05/11/2017 17:51, Jaroslav Buchta wrote:
>> Nezapomente taky, ze by ta baterie musela vydrzet vic, nez obvyklych 
>> par set, max. par tisic cyklu jako ty dnesni. Asi by kazdy 
>> neinvestoval balik kazdych par let. Nebo by musela stat par euro, ale 
>> to se mi nezda ;-)
>> Dne 05.11.2017 v 17:45 Petr Labaj napsal(a):
>>> Pokud by to skutečně fungovalo, tak by to nebyl žádný velký problém.
>>> Měl byste domácí baterii, která by se trvale dobíjela v době výhodného
>>> tarifu nějakým normálním proudem.
>>> A na tu by pak jednak jela Vaše domácnost, a taky by sloužila jako
>>> zdroj pro rychlonabíjení auta.
>>> Navíc by to fungovalo jak součást proklamované chytré sítě, která by
>>> dokázala velmi přesně balancovat zátěž.
>>>
>>> Pokud by skutečně někdo vymyslel nějakou dobrou baterku, tak všechno
>>> ostatní už je brnkačka (včetně výroby té potřebné elektřiny).



Další informace o konferenci Hw-list