baterie HE3DA // stavba HS
balu
balu na k-net.fr
Neděle Listopad 5 17:55:47 CET 2017
on ani ten vyhodny tarif uz nebude existovat. Vyhodny tarif (=lacny)
teraz existuje aby stimuloval zakaznikov odoberat energiu ked je
prebytok (primarne v noci). Ked sa rozvinie elektromobilita a kazdy bude
v noci nabijat auta tak nebude dovod stimulovat zakaznikov k spotrebe,
skor to bude drahsie koli nedostatku. Navyse ak raz budu vsetky chytre
siete fungovat tak ako maju tak bude odber v sieti stale viac menej
konstantny, aspon si myslim ze k tomu to cele smeruje.
nech je akokolvek, terno to urcite nebude. Vyvoj nejde smerom aby
zakaznik platil menej, ale aby stat a velke firmy zarabali viacej. Takze
sposob ako to bude nevyhodne si urcite najdu :-)
b.
On 05/11/2017 17:51, Jaroslav Buchta wrote:
> Nezapomente taky, ze by ta baterie musela vydrzet vic, nez obvyklych par
> set, max. par tisic cyklu jako ty dnesni. Asi by kazdy neinvestoval
> balik kazdych par let. Nebo by musela stat par euro, ale to se mi nezda ;-)
> Dne 05.11.2017 v 17:45 Petr Labaj napsal(a):
>> Pokud by to skutečně fungovalo, tak by to nebyl žádný velký problém.
>> Měl byste domácí baterii, která by se trvale dobíjela v době výhodného
>> tarifu nějakým normálním proudem.
>> A na tu by pak jednak jela Vaše domácnost, a taky by sloužila jako
>> zdroj pro rychlonabíjení auta.
>> Navíc by to fungovalo jak součást proklamované chytré sítě, která by
>> dokázala velmi přesně balancovat zátěž.
>>
>> Pokud by skutečně někdo vymyslel nějakou dobrou baterku, tak všechno
>> ostatní už je brnkačka (včetně výroby té potřebné elektřiny).
>>
>> PL
Další informace o konferenci Hw-list