GCC optimalizace, zahada

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 4 17:30:08 CET 2017

Mně ten BRR u F1 nepřipadá zbytečný.

Mám v *.h nadefinované 16-bit registry pro set i reset, líp se mi to
používá když nemusím pro set ty bity posouvat nahoru.
U F4 se dá do BSRR přistupovat po 16-bitech (do spodní a horní půlky),
takže původné BSRR mám jako union rozdělený na BSRRS a BSRRR.

Na u F1 ten 16-bit přístup do horních 16- bitů nefunguje, do spodní
půlky ale ano. Takže tam mám BSRRS udělaný jako 16-bit přístup do
původního BSRR, a BSRRR pak jako 16-bit přístup do původního BRR.

PL