GCC optimalizace, zahada

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Listopad 4 10:33:32 CET 2017

Tuhle řadu neznám, ale F051 má kromě 32. bit BSRR extra 16.bit BRR
registr, jehož existenci taky moc nechápu, protože v manuálu je
explicitně napsáno, že je možné přistupovat do registrů jak 32, tak 16 i
8. bitově. Asi tam při návrhu někdo napsal ve VHDL nějakou blbost a už
to tak zůstalo a stala se z toho vlastnost. Ničemu to nevadí.

Mrazík