Zářivková tlumivka nezvládla Fast Abort :-).

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Listopad 4 14:24:46 CET 2017

On Sat, 4 Nov 2017, Pavel Troller wrote:

> Zajimave, a co na to kondenzator ? Byl tam vubec ?

> Zdravím,
>  ne, nebyl. Ona už to ta potvora udělala jednou (též jsem zde o tom
>informoval), ale nebylo to tak destruktivní. Tehdy jsem se domníval, že

Mozna jeho absence byla pricinou destrukce. Energie akumulovana v tlumivce
nemela kam, tak vytvorila napeti ktere proseklo tlumivku a udrzelo oblouk
na vypinaci. A jestli se ten oblouk z tlumivky dostal nekam na kostru, tak
to logicky zpusobilo silny zkrat a vypadek jisticu.