Zářivková tlumivka nezvládla Fast Abort :-).

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Listopad 4 12:02:07 CET 2017

> Zajimave, a co na to kondenzator ? Byl tam vubec ?

Zdravím,
  ne, nebyl. Ona už to ta potvora udělala jednou (též jsem zde o tom
informoval), ale nebylo to tak destruktivní. Tehdy jsem se domníval, že
za to mohla nějaká rezonance s tím kondenzátorem (který po té akci už taky
nevypadal moc důvěryhodně, nafoukl se), tak jsem ho odstranil. Teď už
do toho ale proud nepustím, koupím raději nové :-).

Zdraví Pavel