baterie HE3DA

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pátek Listopad 3 19:00:57 CET 2017

Jelikož se zabývám chemií a amatérsky elektrem a laboratorními přítroji a
spoustou věci okolo jsem - jako obyvatel Frydku-Mistku - svými
rychlo-zbohatlými kámoši opakovaně žádán : "Vymysli něco, čemu nikdo nebude
rozumět - na dotace......" Takže firmu typu HE3DA jsem mohl mít už dávno.

Dokonce bývalý kolega, co utekl dělat "Euro-vědu" do "centra excellence VŠB"
mi nedávno říkal - napsali jsme geniální projekt zkasírovali obrovský grant
a ty mrchy teď po nás chtějí nějaké výsledky....

Podle jména soudím, že jste též místní a pokud se vám nestává totéž - spíš
to bude tím že jste chodil na průmyslovku - tudíž nemáte ty rychlo-byznysové
kámoše z gymplu. ( ne že by to snižovalo hodnotu průmyslovky - právě
naopak )

Zdraví Petr Kubáč