baterie HE3DA

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 2 22:56:38 CET 2017

A, pustil jsem ven něco, co asi mělo být utajeno, fakt to na googlu nikde
není. Je to ale informace v podstatě veřejně přístupná, jenom většině lidí
se v mozku nevytvoří ty správné vazby. No mě vlastně taky ne, ale mám své
neinternetové, lidské zdroje.

toto celé dejte do google:
nemovitost společnost "Městský soud" "Izraelský stát" site:penize.cz

Až vám to google najde, tak na konec URL dejjte tohle malé vylepšení:
&num=100

Třeba hned na prvním odkazu (datamis) si pak klikněte na "Zobrazit všechny
vazby" a můžete v té kytičce vazeb bádat. A tak dál s každým výsledkem.
Doporučuji k bádání připojit také katastr nemovitostí zúčastněných osob.
Jsem zvědavý, jak dlouho tam ty kytičky po dnešku vydrží. Ale po této větě
tam vlastně vydrží :)

Chcete nyní ještě zopakovat, že u nás nejsou izraelské developerské firmy? A
že Izrael si - zcela logicky - nebuduje zázemí pro své občany v různých
klidných zemích světa pro případ horké války v Izraeli? A že ČR není jednou
takovou klidnou zónou? Proto Izrael tak moc podporoval volbu Schvarzenberga,
protože mu byl zavázán za jeho tehdejší vstřícné kroky. Nicméně Zeman mu
svojí aktivitou vzal vítr z plachet, takže si podporu Izraele v
následujících volbách, zajistil též. Lišák jeden.

Vidím tedy opět, že mé zdroje nekecají.

Vaše zdroje říkají, že se o tom nesmí mluvit a použil jste jimi doporučenou
taktiku na likvidaci měkkého cíle. Nejsem ale nepřítel, to google nemá ještě
všecko vymazaný.

Dávám tímto STOP další diskusi o tomto nečekaně citlivém tématu.