baterie HE3DA

Jan Linhart hw na liny.cz
Středa Listopad 1 03:12:45 CET 2017

Nehodu automobilu se setrvačníkem se svislou osou si rád představím za
splnění 2 podmínek:

1) pracuje ve vakuu

2) má alespoň částečně tvar vrtule

V případě nehody dojde k porušení hermetičnosti. Setrvačník tak v
okamžiku "zabere" o vzduch a bleskově zmizí vzhůru.

Jen se mě prosím neptejte na podrobnosti jeho šťavnatého návratu.

Honza