Re: stykač přepínací 4 pólový 25A

jurp jurp na volny.cz
Sobota Květen 27 23:19:46 CEST 2017

Jednocivku jsem jeste nevidel. A poctivy prepinaci taky ne.
Ale nevidel jsem vsechno.
Ze dvou stykacu Elko 425-22 by to slo poskladat:
https://www.elkoep.cz/media/import/Elko/VS-stykace/VS/CS/Katalogovy_list_VS120_220_420_425_440_463.pdf

Ale podotykam, ze nebude garantovany stav kontaktu NC / NO.
Pokud se na rozpinanem kontaktu trochu natahne oblouk, druhy se zapne
a Bum, prohori to mezi nimi.

Chtelo by to vetsi mechanicke vzdalenosti jako jsou u HV rele.
Pro inspiraci rele ET2-25-2PDT na strankach:
https://www.surplussales.com/Relays/RossRelays.html

JURP