Re: stykač přepínací 4 pólový 25A

Sobota Květen 27 23:17:49 CEST 2017

Stykače mají hlavní kontakty běžně jen spínací nebo jen rozpínací nebo
nějakou kombinaci (např. 3 spínací, jeden rozpínací). Takže existuje i
stykač s 2 spínacímí a 2 rozpínacími kontakty. Z toho si uděláte
přepínací kontakt a když si koupíte dva, máte to, co potřebujete.

Konkrétní typ mám jen Allen Bradley na 23A: 100-C23D200 (cívka 110V
50Hz/120V 60Hz), 100-C23EJ200 (cívka 24V) nebo na 37A typ 100-C40D200
(cívka 110V 50Hz). To jsou jediné stykače 2NO/2NC kolem 25A, co na mě
vypadly z jejich katalogu:

http://ab.rockwellautomation.com/Motor-Control/IEC-Contactors/IEC-Standard-Contactors#selection

Nebo si tam dejte dva stykače s 4x NO kontakty a přepínejte je pomocí relé.

Pavel Kadečka.