OT "Vylepšený" Thunderbird

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 25 23:45:48 CEST 2017

On 25.5.2017 20:53, Jindrich Fucik wrote:
> Pokud je mail pro jednoho příjemce, pak je tam "Odpovědět".
> Pokud je mail pro více příjemců, pak je na tom místě "Odpovědět všem"
> A pokud je mail z konference, tak je tam "Odpovědět do konference"

Pouzivam TB verzie 3.1.15 (portable a este k tomu eng). Odkedy som ho
zacal pouzivat, nemal som potrebu upgrade. Raz ma napadlo skusit, co
prinasa nova verzia (niekde asi medzi verziou 10 - 20) a odradilo ma to
dokonale uz len vzhladom a nemoznostou sa vratit k staremu. Ok, mam to
len na doma a na gmail.. S touto dinosauriou verziou teda nemam problem
s tlacidlom "reply". Co sa mi ale nezda na novom chovani, ktore je tu
popisovane, je respektovanie doporuceni:

https://www.ietf.org/rfc/rfc2822.txt
    The originator fields also provide the information required when
    replying to a message.  When the "Reply-To:" field is present, it
    indicates the mailbox(es) to which the author of the message suggests
    that replies be sent.  In the absence of the "Reply-To:" field,
    replies SHOULD by default be sent to the mailbox(es) specified in the
    "From:" field unless otherwise specified by the person composing the
    reply.

Maily z tejto konferencie obsahuju pole:

T.j. podla RFC je doporucene pouzit adresu HW-news na reply. Nepisu na
ake obrmbolcovane tlacidlo to ma byt zavesene, ale nejak implicitne
pocitovo by som ocakaval(*) to najobycajnejie, s napisom "reply".

miro

PS: tiez mi prisiel jeden mail od clena konferencie sukromne, a z
formulacii v texte predpokladam, ze mal byt adresovany do konfery

*ocakavanie(predpoklad) je zaklad neuspechu - viem