Re: OT "Vylepšený" Thunderbird

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 25 20:53:13 CEST 2017

Dne 24.5.2017 v 22:39 Petr Labaj napsal(a):
> Tak to je fajn, že to někomu vyhovuje.
> A můžu se prosím zeptat, jak často odpovídáte soukromě na mail z
> konference?

Jak kdy, ale občas to dělám.

> Je to častěji než odpovídáte zpět do konference?
> U mě tedy rozhodně ne. Velmi výjimečně odpovím mimo, na to by bylo fajn
> mít tam nějaké výjimečné tlačítko (třeba "Odpovědět mimo konferenci").
> Ale že je odpověď mimo konferenci na defaultní pozici s defaultním názvem,
> tak to teda aspoň mně jako dobrý nápad opravdu nepřipadá.

A to já ho zase nemám na defaultní pozici.
První je pravda pokaždé tlačítko "Odpovědět", ale to používám málokdy.
Takže to je pro mne to občasné tlačítko. Druhé je ale tlačítko které
používám častěji. Pravda mění se jeho popis, ale je pořád na stejném místě.
Pokud je mail pro jednoho příjemce, pak je tam "Odpovědět".
Pokud je mail pro více příjemců, pak je na tom místě "Odpovědět všem"
A pokud je mail z konference, tak je tam "Odpovědět do konference"

Prostě pohoda, tlačítko stále na stejném místě, jen popis se mění. a
občas se před něj nastěhuje druhé užitečné tlačítko.