DOS driver pro PS/2 mouse a opticky hranol

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 25 21:38:19 CEST 2017

Dne 25.5.2017 v 15:34 Libor Konečný napsal(a):
> Potiz je v tom ze ja chci pouzivat klavesnici s trackballem nebo
> trackpadem integrovanym v celku, je to CNC masina, ktera se obcas
> pohybuje cela ;-) a navic neni nikde misto davat mys, klavesnice ja
> instalovana sikmo a napevno pod monitorem.
 >
 > Trackbal byl primo na seriovem portu, klavesnice s trackballem je jiz
 > hodne stara a mala cast klaves nefunguje, trackball skace,proto chci
 > menit za novou.

V tom nespatřuji problém, už jsem posílal návod na "rozdélovátko" pro
případ, že má klávesnicomyš jen jeden kabel. Po rozdělení se použije
převodník pro myš a je to, klávesnice jen pasivní, takže stačí, když ji
rozdělovátor předělá na velký DIN.

> Diky za odkaz, nasel jsem jej take, ale ostatni jen plosnaky pro DIY,
> jsem cekal, ze toho bude mraky a je to uzkoprofilova vec.

To je poplatné době, dnes nikdo myš na sériovku nechce, tak se ani
podpora sériovky nedělá. Dnes když je kombo, tak je USB a PS/2, aby se
dala používat drátová redukce PS/2 a USB. Třeba jako tato:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:USB_to_PS2_mouse_adapter.jpg

Popis třeba v sekci support tady:
http://www.shopqvs.com/store/p/3897.aspx

Ale po pravdě, ty protokoly PS/2 a sériovka jsou oba dost jednoduché. Já
bych měl také snahu si takový převodník napsat sám. Stačí si vzít PS/2
mouse knihovnu pro arduino a dopsat k ní sériovou část třeba podle
Genius mouse GM-6000