DOS driver pro PS/2 mouse a opticky hranol

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Květen 25 15:34:04 CEST 2017

Potiz je v tom ze ja chci pouzivat klavesnici s trackballem nebo
trackpadem integrovanym v celku, je to CNC masina, ktera se obcas
pohybuje cela ;-) a navic neni nikde misto davat mys, klavesnice ja
instalovana sikmo a napevno pod monitorem.

Trackbal byl primo na seriovem portu, klavesnice s trackballem je jiz
hodne stara a mala cast klaves nefunguje, trackball skace,proto chci
menit za novou.

Diky za odkaz, nasel jsem jej take, ale ostatni jen plosnaky pro DIY,
jsem cekal, ze toho bude mraky a je to uzkoprofilova vec.

LK