Powerbanka 900Wh

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Úterý Květen 23 13:11:27 CEST 2017

Odhadovanych 70W je jak predni zarovka do auta (a jeste kus). Pokud ta
vec neni velika nebo netopi jak krava, da se predpokladat ze chyba bude
v odhadovane spotrebe. Zacal bych merenim realne spotreby. Mozna je
zdroj tak tucny, aby zvladl spicky.

   TomM

P.S. Predpokladam, ze to zadnou (vyznamnou) praci ve fyzikalnim smyslu
slova (tedy ze by tudy ty watty mohly odejit zase jinam) nekona.