Powerbanka 900Wh

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 23 12:59:25 CEST 2017

Tak me napadlo se kouknout k vyrobci toho bazmeku a jsem mirne zmateny....
http://www.resmed.com/us/dam/documents/products/accessory/power-station-ii/fact-sheet/1015123_rps-II_fact-sheet_amer_eng.pdf

bud je v tom jadernej reaktor a ne Lipolky jak pisou a nebo ty prikony toho
bazmeku jsou vyrazne mensi nez vyplyva z toho adapteru

Podle vahy te externi baterie 0.9kg to odhaduji tak maximalne na 6
seriovych clanku 5800mAh (modelarskej triclanek 5800mAh na hobbykingu.com
ma psanou hmotnost 480g). Hmm musim vytahnout powermetr a zitra rano uvidim.

RV