RE: testovací zařízení na potraviny

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Květen 23 08:03:57 CEST 2017

No mate pravdu.
Ja trochu s vysvetlovanim prehanam (zjednodusujem). V reale ide dole
svalova hmota aj tuk naraz. Ale na to su tu ine fora na ktorych sa da ist do detailu. Faktom ale ostava
ze z cokolady vam nijaka svalova hmota nenarasite. Tam potrebujete bielkoviny.
Medved prechodom do spanku funguje asi na trochu inom metabolickom principe.
Chcel som tuto temu uz zastrihnut (viem, skusam adminovu trpezlivost), ale este som si povedal ze nezaskodi vniest trochu
osvety medzi clenov konferencie, snad to niekomu pomoze. Covek sa evolucne vyvinul na to,
aby si dokazal vytvarat tukove zasoby. Tak ked niekto tvrdi, ze tucni ludia su chori tak ja tvrdim pravy opak.
TI chori su ti chudi ktori jedia vela a nepriberu a ti pribrati su zdravi, len sa nevhodne stravuju.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, May 22, 2017 6:11 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: testovací zařízení na potraviny

Tohle asi není to správné fórum na podobné diskuse.
Opět bych si dovolil lehce nesouhlasit.
To s tím stravováním svalů je pravda, ale až po tucích. Jsme živočichové jako ostatní zvířátka. A když jde třeba medvěd spát, tak má na sobě spoustu tuku. A není to tak, že když na jaře vstane, tak má spotřebovanou celou svalovou hmotu a zůstal mu tuk, že ne.

A pokud ten energetický výdej děláme nikoli jen bazální spotřebou, ale aktivním pohybem, tak tu svalovou hmotu budeme spíš ještě množit, než že by ubývala.