Re: Udržování NiMH v nabitém stavu

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Květen 16 12:52:45 CEST 2017

Děkuji.

Ano, k omezení proudu mám odpor. Rychlejší nabíjení ani není potřeba,
dozimetr bude připojený prakticky neustále a kdyby došlo k nějakému
většímu průšvihu, baterie se budou rovnou měnit za nabité.

Celkově mi to vyšlo na 6x R, 2x LED a 1x TL431. Primitivní, ale zatím se
to chová moc pěkně. Ještě uvidíme, co s tím udělají výkyvy teplot.

JMN