Regulace teploty

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Květen 12 20:06:07 CEST 2017

Nemohlo to být ochlazování větrem?

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan
Kratochvíl
Sent: Friday, May 12, 2017 7:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: Regulace teploty

Zdravim,

pridam svou davnou zkusenost. Kdyz jsem si kdysi hral s cidly DS18B20 na
regulaci kotle tak jsem se divil proc mi teplota venku tak lita a dost casto
jsem mel i vyssi teplotu nez byla skutecnost. Nakonec jsem to venkovni cidlo
umravnil tim, ze jsem cetl jen 1x za 30 sekund.
Zajimave bylo, ze se mi to delo hlavne na venkovnim cidle. Na cidlech teplot
vody se to nedelo. Prisuzoval jsem to prave tomu castemu cteni, ze se
zvysuje teplota cipu a ze u vody z kotle a ze systemu to caste cteni neni az
tak znat diky vyssi merene teplote.

Jinak nevim jak moc je to dulezite, ale mel jsem vsechna cidla jak k picu
tak pozdeji k arduinu pripojena dvoudratove.

Milan