Regulace teploty

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Květen 12 19:58:38 CEST 2017

Zdravim,

pridam svou davnou zkusenost. Kdyz jsem si kdysi hral s cidly DS18B20 na
regulaci kotle tak jsem se divil proc mi teplota venku tak lita a dost
casto jsem mel i vyssi teplotu nez byla skutecnost. Nakonec jsem to
venkovni cidlo umravnil tim, ze jsem cetl jen 1x za 30 sekund.
Zajimave bylo, ze se mi to delo hlavne na venkovnim cidle. Na cidlech
teplot vody se to nedelo. Prisuzoval jsem to prave tomu castemu cteni,
ze se zvysuje teplota cipu a ze u vody z kotle a ze systemu to caste
cteni neni az tak znat diky vyssi merene teplote.

Jinak nevim jak moc je to dulezite, ale mel jsem vsechna cidla jak k
picu tak pozdeji k arduinu pripojena dvoudratove.

Milan