Regulace teploty

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Květen 12 10:38:14 CEST 2017

Uz jsem to psal je tam DS18B20+. Ten FW v PICu co ridi vytapeni je udelanej
myslim docela slusne - uz si to moc nepamatuji musel bych se kouknout -
nicmene nikde jsem nenasel v DS k cidlu, ze by tam musela byt takovahle
pauza. V tom termostatu se dela tusim prumer z osmi mereni a pokud si
vybavuji spravne tak se meri jednou za sekundu a je to resene kruhovym
bufferem - v podstate se vyhodnocuje osmivterinovy prumer. Termostat ma
vystup na terminal a hodnoty z toho chodily naprosto spolehlive (hvezdicka
na zacatku radku znamena sepnuti vystupu):

http://www.cncnet.info/galery/termostat/terminal.jpg

RV