Regulace teploty

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Květen 11 12:11:24 CEST 2017

hmm tak jsem v koncich s napadama

teplota
http://www.jakjevenku.info/graf/grafXY_od_do.php?odd=2017-05-09&odh=11:49:00&dod=2017-05-11&doh=11:49:00&typ=tep&stanice=lihen&grafx=800&grafy=400&secx=3600
RH
http://www.jakjevenku.info/graf/grafXY_od_do.php?odd=2017-05-09&odh=11:49:00&dod=2017-05-11&doh=11:49:00&typ=rh&stanice=lihen&grafx=800&grafy=400&secx=3600

od vcerejska v 18:49 kdy jsem do lihne pridal dalsi dva boxy jsem s tim nic
dalsiho nedelal

dnes rano jsem to jen otevrel a nakouknul dovnitr a zase to zavrel - zadna
zmena vnitrniho usporadani - presto to ted jede v jine toleranci a v jine
frekvenci - RH je i mirne vyssi

ad hospoda
No mam na poste ESP32 a na ten se vazne tesim - to by mohla byt co se tyka
portu uz docela dobra nahrada za mnou pouzivane PICy (vesmes vetsina
aplikaci DIP28). Vazne premyslim, ze jej pouziji jako ridici MCU do toho
meho solarniho reglu.
Do HK je to docela z ruky... ;-)
RV

Dne 10. května 2017 22:54 Jan Linhart <hw na liny.cz> napsal(a):

> [...]
> pásmu malé
>
> garantované přesnosti. Chtělo by to tím ESP vyčítat i Dallase a hodit do 1
> grafu.
>

>      Poslední dobou si také hraji s ESP. Není tu náhodou někdo od Hradce
> Králového
>
> na občasné pivní konzultace? Žena mě na pivo sice občas pustí, to nemohu
> říci, ale
>
> standartní štamgasti v elektronice vynikají pouze v omezené míře.
>

> Honza
>

> Dne 10.05.2017 v 16:55 Petr Labaj napsal(a):
>
> Řekl bych, že vyvětráním se změnila vlhkost v boxu. Tím vzduch začal být

>>> 05-09&odh=11:35:00&dod=2017-05-10&doh=11:35:00&typ=tep&