Regulace teploty

Jan Linhart hw na liny.cz
Středa Květen 10 22:54:47 CEST 2017

      Izolační vlastnosti vzduchu nejspíš naprosto přebije efekt
větráčku. Nic takového.

Také průběh teploty a vlhkosti od druhé poloviny grafu je ok. Čili to
těsní. Čidla mají,

krom jiného, také uvedenou přesnost a citlivost. Myslím si, že to
funguje správně

a nic záhadného v tom není. Prostě si to s vysokou citlivostí plave v
pásmu malé

garantované přesnosti. Chtělo by to tím ESP vyčítat i Dallase a hodit do
1 grafu.

      Poslední dobou si také hraji s ESP. Není tu náhodou někdo od
Hradce Králového

na občasné pivní konzultace? Žena mě na pivo sice občas pustí, to nemohu
říci, ale

standartní štamgasti v elektronice vynikají pouze v omezené míře.

Honza