Re: Výprodej HW

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Květen 10 06:18:10 CEST 2017

Koupil jsem kdysi (pitomě) podobný hub, který měl samce microusb a 1
samici microusb pro napájení. Chtěl jsem ho použít k tabletu, aby mohl
být napájen a současně šlo do usb něco připojit (jiný usb tablet nemá).
Jenže napájení dodává napětí jen zařízením připojený do toho hubu ale ne
tabletu. Proč nechápu, je tam dioda. To mě nenapadlo.

Projde přes https://www.alza.cz/connect-it-flexible-d267911.htm také
napájení?

Martin Záruba