zaciatocnik s 3D tlacou, problemy

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pondělí Květen 8 17:28:04 CEST 2017

Problém č. 2 by mohl souviset s absencí chlazení. Pokud se toho ve
vrstvě tiskne málo (detaily) tisk se "rozpatlává". U takových detailů je
nutné chladit a pokud to nestačí snížit rychlost tisku aby jednotlivé
vrstvy stihly vychladnout. Slicr to umí automaticky. Cura myslím taky,
ale mohu se mýlit. Už jsem ji dlouho nepoužíval.

U problému č. 1 by to chtělo fotku - ani u 2 by nevadila. takto se těžko
radí když to člověk nevidí.

     Martin.