zaciatocnik s 3D tlacou, problemy

Pondělí Květen 8 12:00:06 CEST 2017

PLA ma tendenci v extruderu meknout, roztemuje se a ucpe ho, zvlast pri
kratkem davkovani, kdy ma cas se vice ohrat. Dulezite je dukladne
chlazeni extruderu, aby to bylo teple opravdu jen na konci. S ABS je
techto problemu min.
Taky bych zkusil vyssi teplotu, ono to mereni bude asi u kazde tiskarny
jinak rozhozene ale ja pouzivam napr. 220-225 strupnu pro PLA.
Kdyz je dil hodne slozity, tak tomu nekdy pomuze tisknout zaroven s
nejakym vetsim dilem - extruder se v kazde vrstve procvici.