Re: Zapékání v grilu - dávkování a přetavení pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 1 21:19:20 CEST 2017

Trochu mě překvapil Váš názor "nějakýma plastovýma kónickýma, pořád se
ucpávaly".
Podle mých zkušeností právě plastové kónické umožňují dávkovat danou
pastu menším
průměrem než kovové, protože se tam ta pasta nemá moc o co zadrhnout.

Dneska už používám prakticky jen injekční jehly. Běžná jehla (ideálně
výrobce Terumo),
zkrátit na minimum, cca 5mm vyčuhující kovové části. Dělám to tak, že
jehlu naříznu
několika tahy ulamovacím nožem a zlomím. Případně pak ještě přetáhnu pár
tahy po
jemném šmirglu, ale většinou to ani není nutné. V nemocniční lékárně
jsou jehly po
0.30 Kč, takže už je ani po skončení práce nečistím, ale vyhazuju.

Zcela bez problémů funguje černá jehla (0.7mm), většinou stále bez
problémů i modrá
(0.6mm). Moc už se mi nedaří se žlutou (0.5mm). Možná by pomohlo na
špičku stříkačky
nasadit nějaké topné těleso z pár závitů odporového drátu.

Pro ucpání stříkačky po práci na špičku nasadím hlavičku jehly, co které
dám kousek
igelitu.

PL