Re: Zapékání v grilu

Pondělí Květen 1 20:43:46 CEST 2017

On 1 May 2017 at 20:22, Pavel Hudecek wrote:
> Pasta mi byla doporučena, že je super na bastlení, lepší než SnPb.
>
> Průměr jehly jsem zkusil ten, co byl v sadě a vypadal nejmenší:-)
>
> Ale určitě bych chtěl zkusit menší, na QFN by to bylo lepší. Kde takovou
> jehlu nejsnáze koupit přímo v obchodě?
Já jsem si nechal od Alíka poslat stovku jehel, po 10 od různých tlouštěk za 9$
celkem s tím, že vyzkouším, které půjdou (http://tinyurl.com/m43xk59). Do té doby
jsem se mordoval s nějakýma plastovýma kónickýma, pořád se ucpávaly. Pak přišly
tyhle, vzal jsem první a ta se neucpala a fungovala jak jsem si představoval. Z
hlavy si nepamatuju, jak byla tlustá, můžu se v práci podívat.

> Další komplikace: Čím zacpat jehlu, aby v ní pasta nezaschla?
Zapichuju je i se stříkačkou do gumy na gumování. Jen jednou se mi stalo, že se
ucpala tou gumou (při zapichování se navrtala jako korkovrtem), ale to jsem snadno
vystrčil starým éčkem z kytary. Pak to vždycky zas píchnu do té samé díry a je to.

> Subjekt jsem původně dal takovýto, protože jsem chtěl napsat mail o
> grilování DPS, ale pak se to vyvinulo do této podoby:-)
Mě se zdá, že subject obsahu odpovídá. I když by se tam možná ještě hodilo dopsat
"toho, co jsem vytlačil" :-)

D.O.