Kompresor

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Březen 31 16:04:22 CEST 2017

Kompresor mám podobný, jen 8L nádoby a používám ho s dispenzerem. Je to
úžasný zážitek.
Člověk pastuje, je slyšet jen monotonní psss, psss, psss ... naprostá
zenová relaxace a najednou sepne ten kompresor :D
Na začátku jsem sebou vždy škubnul a zmatlal si tu desku.

Oja