Kompresor

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 31 15:41:32 CEST 2017

 31.3.2017, 15:24:46

Jalou ma ten disperzer spotrebu vzduchu ?  1/2 dl za hodinu ?
Pokud to chcete jen k tomuto ucelu, pak vami navrhovany kompresor neni
kanon na vrabce, ale pul delostrelecke divize na mouchu. :-)
Mensi i levnejsi kompresory samozrejme existuji.
Mensi a pravdepodobne i tizsi je treba toto (ale nema vzdusnik)
http://extol.cz/naradi/elektro-naradi/kompresory/418100/
Disperzer, by po doplneni PETkou jiste zvladl malej kompresor do auta.
Ja mam z lidlu za nejake 400 Kc kompresurek, co vypada priblizne takto
http://kompresory.hledejceny.cz/vzduchovy-autokompresor-s-tlakomerem-12-v/obrazek/
Foukam s tim gumy u auta a bicyklu a je to prekvapive "tiche a vykone",
predevsim v porovnani s predchozim typem, za 200 Kc z Bau-xxx.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz