Problém s externím diskem

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pátek Březen 31 09:47:01 CEST 2017

ted jsem jeste otevrel suplik a nasel jeden USB mustek z odesleho
externiho disku - uz nevim jakou mel kapacitu - asi 750GB nebo 500GB.
Odesel disk/ne elektronika. Je to prave ten sifrovaci smejd, protoze
data z disku jsem myslel, ze budu zachranovat pres eSATA rychleji nez
pres USB a neslo to.

Nastesti se mi tenkrat (1 rok+ zpet) obnovil pres to pomale USB nez
zdechnul zcela.

Ta elektronika:
    desticka ma na sobe cislo 4060-705059-001 REV. A
    chip: initio inic-1607e
    asi je tam taky seriova eepromka, kde je zrejme ten sifr. klic, ale
    nemam tady v praci lupu a voci uz mi tak dobre neslouzi :(

    http://imgur.com/a/4tFuw

Tak kdyby uplnou nahodou byla elektronika stejna...
--
Zito