rizeni krokoveho motorku jinak

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Březen 22 14:43:24 CET 2017

IMHO hlavni rozdil je regulaci pri malych otackach a plynulosti rozbehu. Na
modelarskych sensorless BLDC kde na tom nefici - hlavne letadla - to resi
regl tak ze proste s tim natvrdo zatoci a az kdyz se to roztoci se zacne
merit backemf a regl se na to chytne.

Proto se na autech a nekdy i na lodich pouzivaji sensored BLDC, aby bylo
mozne docilit jemneho plynuleho rozbehu.

RV