<div dir="ltr">IMHO hlavni rozdil je regulaci pri malych otackach a plynulosti rozbehu. Na modelarskych sensorless BLDC kde na tom nefici - hlavne letadla - to resi regl tak ze proste s tim natvrdo zatoci a az kdyz se to roztoci se zacne merit backemf a regl se na to chytne. <div><br></div><div>Proto se na autech a nekdy i na lodich pouzivaji sensored BLDC, aby bylo mozne docilit jemneho plynuleho rozbehu.</div><div><br></div><div>RV</div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 22. března 2017 11:30 Pavel Hudecek <span dir="ltr"><<a href="mailto:edizon@seznam.cz" target="_blank">edizon@seznam.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Motorek co mám v letadle, má 180 W, něco kolem 1000 Kv a stál 280 Kč.<br>
<br>
PH<br>
<br>
-----Původní zpráva----- From: Jaroslav Buchta<span class="im HOEnZb"><br>
Kolik vubec stoji takovy bezny BLDC motor bez senzoru  100-300W? Zatim<br>
jsem je vsechny odnekud dostal pro vyvoj, tak jsem to ani nehledal ;-)<br>
Chci si to prizpusobit ted na elektrokolo, to ma taky hodne polu (tusim<br>
kolem 30) tak jsem zvedavy, ale kdyz to jde u krokace... <br></span><div class="HOEnZb"><div class="h5">
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>