rizeni krokoveho motorku jinak

Úterý Březen 21 21:43:59 CET 2017

No jiste, RPM ale taky odhadem.
Me hlavne zajimalo, jestli to vubec nejak bude fungovat, predpokladam,
ze ty krokace maji oproti BLDC nebo dokonce PMSM motorum takove
"binarni" poly a prubehy proudu budou spis hranate nez sinusove, i to
tak na grafu trosku vypadalo ale jak jsem psal, je to hodne zkreslene
rozsahem mereni.
Kolik vubec stoji takovy bezny BLDC motor bez senzoru  100-300W? Zatim
jsem je vsechny odnekud dostal pro vyvoj, tak jsem to ani nehledal ;-)
Chci si to prizpusobit ted na elektrokolo, to ma taky hodne polu (tusim
kolem 30) tak jsem zvedavy, ale kdyz to jde u krokace...