rizeni krokoveho motorku jinak

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 21 21:34:56 CET 2017

Díky.
Mělo to být předpokládám 500 RPM a nikoli RPS.
Při 1.2 st. kroku by to měl být 40-pólový motor, ne? 2-pólový motor
udělá na 1 periodu 1 otáčku,
tady to na 1 periodu udělá předpokládám 6 kroků.
Ale jenom teoretizuju, 3f krokáč bohužel nemám. Podle mě jsou strašně
předražené, za tu cenu
už se spíš vyplatí pořídit servo.

PL