Re: Hybrid ΣΔ a PWM -> Pasivni propust vyssiho radu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 21 15:02:11 CET 2017

V současné době se to nachází třeba na
http://www.quut.com/gsm/
No není to žádné HiFi, je to v horší telefonní kvalitě, ale kdo mluví se
poznat dá. Co mluví je jiná věc - měl jsem kamaráda, byl to
naturalizovaný Řek a když se opil, tak mu v telefonu fakt rozumět
nebylo, napřímo celkem ano.

Mrazík