Zdroj pro digitrony

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Březen 15 06:22:26 CET 2017

Zdravím,
  no to je ale názvů pro jeden a tentýž obvod :-).
    - generický název "diodový násobič"
    - Villard
    - Crockpot/Wilson
    - Cockroft/Walton
    - ... a já to znám pod názvem "Delonův násobič" :-). I pod tímto názvem
lze toto zapojení dohledat na netu a je to pořád jedno a to samé.
  Takže pro mne jsou teď novinkami pánové Villard a ti na C/W (nejde náhodou
o tytéž pány, jen s mírně zkomolenými jmény :-) ?
  Zdraví Pavel