Zdroj pro digitrony

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 14 22:32:22 CET 2017

 14.3.2017, 22:22:53

V ds je spousta zapojeni, ale ani jedno s mosfetem. Proc asi ? :-)
No ten ic na buzeni mosfetu neni delanej. Ne ze by to vylozene neslo,
ale je to trochu slozitejsi, o jeden ci dva tranzistory napr. v totem
pole zapojeni. Mate to tak ?
Bipolar by mohl byt vhodnejsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz